Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mp3 naar wav

• Cat Schelberg

Ik stoei ook al zo'n tijd om mp3 naar wav te converteren maar het bestand blijft onwijs groot, kan iemand mij helpen svp, want dat heb ik nodig in mijn powerpointjes

• cor

Hallo,

Als je windows xp hebt, het bestand binnenhalen met de geluidsrecorder van windows xp en het bestand in een lagere b.v. mone i,p,v, stereo frequentie weer wegschrijven. Hier staan vele vormen om je muziekstuk in een kleiner bestand (tot wel 70% kleiner ) weg te schrijven.

Succes,

Cor

• HET.OOG

HET.OOG

Sorry Cor heb zelf windows xp gaf zoekopdracht in alle bestanden zowel d schijf als c schijf maar geen geluidsrecorder, of is dat iets anders dan ? :(.

• Chrisje

Je geluidsrecorder vind je via… start…bureauaccessoires…entertainment…daar zie je dan geluidsrecorder!!!

Daar bestand openen - zoek de WAV - open deze en klik op de WAV - dan gewoon “bestand opslaan als” - geef het een andere naam en klik op “wijzigen”…

Bij “indeling” klikken op “MPEG layer3” en bij “kenmerken” stelt u de compressie in, 18Kbits/s, 11,025Hz, mono, 2Kb/sec, klik op ok en op opslaan.