Hallo allemaal,
Wie kan me helpen? Ik zou graag een programma willen hebben waarmee ik met een vloeiende overgang geluiden aan elkaar vast kan plakken om ze vervolgens met leuke muziek op cd kan branden.
Alvast bedankt,
Bart
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsBart,
Ik weet niet of je inmiddels als iets gevonden hebt, maar ik plak geluidjes aan elkaar met mijn videobewerkingsprogramma. Deze programma's bieden je meestal meerdere sporen en maken het mogelijk muziekjes in elkaar over te laten lopen. Ik gebruik Vegas Video en kan hiermee naar mp3 exporteren. Er zijn vast andere programma's waarmee dat ook kan.
Groetjes,
Bart
ik gebruik altijd audacity.. gratis te downloaden op http://audacity.sourceforge.net en daarbij, als je wil opslaan als mp3, download ik lame_enc.dll en zet ik deze in de map van audacity. bij opslaan als mp3 vraagt ie nl waar lame_enc.dll staat en daar moet je dan naar verwijzen. is nie moeilijk en zo gebeurd. succes!
Allemaal niet nodig….het gaat heel gemakkelijk met het oudste programma wat ik ken en dat is MS-DOS en wel met de functie COPY nl.
copy file1.mp3 /b + file2.mp3 /b file1_2.mp3
file1.mp3 staat dan voor het eerste muziekbestand
file2.mp3 staat dan voor het 2de muziekbestand
en file1_2.mp3 staat voor het bestand waar je file1 en file2 maar toe wil kopieren.
makkelijk zat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?