Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deejay

• alex

hoi,

Ik ben alex,moeder van Didier en ooit kreeg ik een wav.je van Neneh cherry waarin ze om deejay riep.KLinkt precies als mijn zoontjes naam dus vond ik dat erg leuk maar ben hem ergens verloren…….mijn wavje niet mijn zoontje gelukkig.Wie helpt me er weer aan?

• Carel

hoi hoi Alex, ik hoop dat je een komma vergeten bent achter: wavje , en niet achter: niet.

ik zal eens gaan neuzen voor je

groetjes, Carel.

• alexandra

Hoi Carel,

dat zou best kunnen van die komma…….laat ik maar meteen bekennen dat ik niet zo erg gezocht heb.Ik ben pas net INTO wavjes en heb er al wel een hoop verzameld ondertussen,baalde gewoon dat ik net die ene precies kwijt was.Misschien kan je me uitleggen hoe ik zoiets kan vinden want ik heb eigenlijk nog wel een artiest met een kreet die ik graag wil hebben.

Fijn dat jij in elk geval rondneust..

alvast bedankt!

groetjes alex

• Gerard Buis

Hallo mevrouw,

Ik kan u helpen aan de wav. file van Neneh Cherry.

Misschien is het zelfs wel leuker om het singeltje er van te hebben.

Dat kan !!

De keuze is aan u.

Groetjes Gerard Buis.

www.djschoolvianen.nl

• alexandra

Hoi Gerard,

ik heb buffalo stance of hoe heet het precies op cd maar weet zelf niet hoe dat regeltje eruit te pakken en te wavven(?)Je mag me ook rechtstreeks mailen op maxi.lex@planet.nl