Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wave muziek voor powerpoints !

  • Hans Grapperhaus

    Wie heeft een tip waar ik op internet wave-muziek kan downloaden voor mijn powerpoints presentaties,ik weet dat je ook muziek kan overzetten van MP3 naar wave.Maar misschien is er een site waar ik wave-muziek kan downloaden !!

    Ben al een poos opzoek op internet,maar helaas niks tegengekomen !!

    Degene met de gouden tip,krijgt een jaar lang prachtige powerpoints toegestuurd,ha ha !!Groetjes van Hans Grapperhaus(Osnabruck).

  • Jan

    www.a1freesoundeffects.com

    www.grsites.com/sounds

    Succes !!!Hans Grapperhaus schreef:

    >

    > Wie heeft een tip waar ik op internet wave-muziek kan

    > downloaden voor mijn powerpoints presentaties,ik weet dat je

    > ook muziek kan overzetten van MP3 naar wave.Maar misschien is

    > er een site waar ik wave-muziek kan downloaden !!

    > Ben al een poos opzoek op internet,maar helaas niks

    > tegengekomen !!

    > Degene met de gouden tip,krijgt een jaar lang prachtige

    > powerpoints toegestuurd,ha ha !!Groetjes van Hans

    > Grapperhaus(Osnabruck).

  • Juan Del Monte

    Op de meeste Pc zit wel een media player programma waar ook alle soorten muziek over gezet kan worden naar wav of wave ik heb nog ergens een progamma van een oude phillips brander daarmee kun je oude platen og ook wel cd muziek van pikup of ander audio aparaten opnemen via uitgan van exsterne luidspreker of zo je hoeft daarbij alleen op je meters van het programma te letten zo dat ze niet naar het rode vlak gaan , maar kijk eens bij je eigen brand Programma daar zit vast ergens een bestand in dat je muziek kunt omzetten bv van mp3 naar wave . groeten van Jan delMonte in Tenerife

  • veva

    hoe kom je aan wave muziek en waar kan je het afhalen

  • Jan brouwer

    Graag info over wav muziek

  • gerda-schutten

    wil graag powerpoints gaan maken.

    mijn naam is gerda,68 jaar jong.en wil nog zoveel leren.

    groetjes gerda

  • Lisa

    Hallo Gerda , mijn naam is Lisa en ik volg nu een cursus PowerPoint in Dilsen , en ik wordt dit jaar 68 . Het is een hele mooie cursus maar ik heb dus de problemen van hoe krijg ik muziek die op mp3 staat naar wave? dat zou ik wel graag willen weten.groetjes Lisa

  • Lucapi

    Als je Muziek wilt hebben kun je het beter overzetten, als je geluiden of fragmenten van muziek wilt hebben dan moet je een programma gebruiken. Voor beide gebruik ik Audacity bèta. Voor de MP3s kun je Limewire of DVDVideosoft gebruiken om het te downloaden. A.U.B. niet per E-Mail reageren.