Wie kan mij vertellen hoe je van een mp3 file een wave bestand kan maken.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo M. Wiegersma,
Je zult een converteer programma-tje moeten hebben omdat te kunnen doen. Eenmaal dat programma te hebben kies dan altijd voor mp3 lame (geen blade) eenmaal gezien weet je (hoor je) wat ik bedoel.
Ook de meeste cd brandprogramma's (Nero) zet mp3 automatich over in wave als je ergens een audio cd van wil maken. Ik hoop je hiermee van dienst te zijn geweest.
Vriendelijke groet
Ada Martens
http://www.dbpoweramp.com
ga hier maar eens kijken en download dit programma-tje, je krijgt dan wel een info scherm aan je muis hangen wat in het begin wat “lastig” is. Maar voordeel is dat je meteen ziet wat voor bestand het is waar het vandaan kwam en hoe kwalitatief het is, 128K/b <>320K/b. gebruik om mp3 om te zetten naar wave altijd Lame. als je geconverteerd hebt en je cd gemaakt hebt vergeet dana niet de wav.bestanden te verwijderen. (scheelt ruimte) gooi nooit je mp3 weg maar sla die desnoods op op een data cd er gaan ongeveer 7 albums op 1 cd.
Veel succes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?