Beste allemaal,

Ik heb last van vreemde iconen van audio files die niet herkend worden. WAV files van een CD ziet windows als CDA files,(zijn niet te kopiëren, de extensie kan niet handmatig op WAV gezet worden).

WAV en MP3 files op de harde schijf krijgen het standaard Windows icoontje (als 'ie iets niet direct met een programma kan linken, die vlaggetjes, je kent ze wel), als ik hier op dubbel klik gebeurd er NIETS! Wanneer ik de file open in winamp of media player wordt deze wel afgespeeld! Strange! (maar, net zoiets als de Word documentjes van N@omi, bericht 02-02-02 antivirus.pagina)

WAV in MP3 veranderen gaat niet tenzij de files op C: staan, omdat het Rip programma (zoals vele andere kopieër programma's) zoekt naar WAV maar hij denkt dus CDA files te zien!

Ik heb geprobeerd om de door Dirk (pernis) aanbevolen file (tweakui) te downloaden, dit ging prima, alleen wilde het niet installeren, omdat ik geen werkende windows '98 CD heb, en mappen weggooien vind ik een beetje eng. Ik heb een virus gehad (in de Temporary Internet Files) maar deze is verwijderd, en ik heb dit probleem al eens gehad (voordat ik überhapt internet had) en toen loste het zich ineens vanzelf op (voor één dag). Wat te doen?

Katja

cat@metal-rules.every1.net

of: bakmetprullen@hotmail.com